حضور دکتر رضایی در مراسم راهپيمايي روز جهانی قدس
طرفداران دکتر محسن رضایی
o آفاق را گرديده ام مهر بتان ورزيده ام .خوبان فراوان ديده ام اما تو چيز ديگري
خانه آرشیو عناوین مطالب وبلاگ RSS
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

اسلایدشو

اسلایدر

حضور دکتر رضایی در مراسم راهپيمايي روز جهانی قدس
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، دقایقی پیش با حضور در مراسم راهپيمايي روز جهانی قدس به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست. 

از دقایقی پیش دکتر رضایی از تقاطع چهارراه ولیعصر به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.



تکمیلی: دفاع از فلسطين، دفاع از بيداري اسلامي است
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام بهترين شيوه دفاع از مردم فلسطين را حمايت از دولت سوريه در شرايط كنوني عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ايسنا)، محسن رضايي با حضور در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد كه دفاع و حمايت از دولت سوريه در شرايط كنوني بهترين ايده دفاع از مردم فلسطين است و به نفع اين مردم تمام خواهد شد.

وي همچنين خاطر نشان كرد: كه تفاوت راهپيمايي روزقدس امسال با سال‌هاي گذشته در بيداري اسلامي در خاورميانه و شمال آفريقا است.

رضايي اضافه كرد: مطمئنا راهپيمايي روز قدس سال جاري بر روي بيداري اسلامي اثر خواهد داشت؛ چرا كه دفاع از فلسطين دفاع از بيداري اسلامي است.

دولت‌ها در مخالفت با اسراييل و در تبعيت از ملت‌هايشان حركت كنند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دولت‌هاي اسلامي خودشان را در مخالفت با اسراييل با ملت‌ها هماهنگ نكنند، هم در داخل كشورشان و هم در ارتباطات اسلامي خودشان دچار مشكل خواهند شد.

وي درباره تاثيرات برگزاري راهپيمايي روز قدس در منطقه اظهار كرد: اين راهپيمايي از اين جهت كه به ملت‌هاي مقاوم روحيه مي‌دهد مي‌تواند موثر باشد، ضمن اين‌كه در بيداري اسلامي هم تاثيرگذار است و با توجه به فضاهاي جديد كه در منطقه ايجاد شده است به افزايش مقاومت ملت‌ها منجر خواهد شد.

رضايي ادامه داد:‌راهپيمايي روز قدس امسال از اين نظر داراي دستاوردهاي بيشتري خواهد بود. اول اين‌كه اين پيام را به ملت‌هاي ديگر مي‌دهد كه ما روي شعارها و اصول خود ايستاده‌ايم. ضمن اين‌كه منجر به اتحاد بيشتر جامعه اسلامي در مبارزه با اسراييل خواهد شد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: حضور مردم در اين راهپيمايي‌ها منجر مي‌شود به اين‌كه اسراييل و حاميانش به اين نتيجه برسند كه مبارزات روزي به نتيجه خواهد رسيد، بنابراين حضور مردم منجربه تضعيف روحيه اسراييل و حاميان آن خواهد شد.

وي در مورد لزوم پيروي دولت‌هاي اسلامي منطقه از خواسته ملت‌ها در مخالفت با اسراييل گفت: اگر دولت‌هاي اسلامي خودشان را با ملت‌هايشان هماهنگ نكنند، هم در داخل كشورشان و هم در روابط اسلامي‌شان با ساير كشورهاي مسلمان دچار مشكل مي‌شوند.

وي در پايان تصريح كرد: راهپيمايي روز قدس يك بار ديگر تاكيد مي‌كند كه دولت‌ها به كمك ملت‌ها بيايند و از حقيقت دفاع كنند كه اين به نفع خودشان و جهان اسلام است.



راهپيمايي روز قدس بر بيداري‌اسلامي هم موثر خواهد بود
دکتر رضايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار داشت: راهپيمايي روز قدس امسال بسيار با شکوه و خوب صورت گرفته است و نشان مي‌دهد که ملت ايران به روي ارزش‌ها و اصول خود پايبند و پايدار است.
دبير مجمع تشخيص‌مصلحت نظام ادامه داد: راهپيمايي روز قدس امسال بر بيداري‌اسلامي نيز موثر است.
رضايي تاکيد کرد: تجربه نشان مي‌دهد که اگر دولت‌ها خود را با ملت هايشان هماهنگ نکنند هم در داخل کشورشان و هم در روابط اسلامي و منطقه‌اي خود حرفي براي گفتن نخواهند داشت.
وي همچنين گفت: اگر دولت‌ها در حمايت از مردم مظلوم فلسطين فرياد خروش سر ندهند به دفاع از اسرائيل متهم مي شوند.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: روز قدس بار ديگر تاکيد مي کند که ملت‌ ايران به دفاع از حقوق مردم‌فلسطين پايبند هستند.


قدس ، بصیرت و پایداری / محسن رضایی: اجازه نمی دهیم جبهه مقاومت از هم بپاشد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ‌به طور قطع ملت ایران و دیگر آزادیخواهان جهان، اجازه ادامه زندگی و حیات را به اسرائیل غاصب نخواهند داد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، محسن رضایی که در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در خیابان های تهران حضور داشت در ارتباط زنده رادیویی افزود: هر سال ضمن دفاع از ملت فلسطین، با پدیده ای بین المللی مواجهیم که در راهپیمایی روز قدس ، مواضع ملتمان را به گوش جهانیان می رسانیم .
وی گفت: ‌همانطور که دولت موضع گیری هایی در دشمنی با اسرائیل غاصب دارد، ملت ما نیز در روز راهپیمایی قدس ،‌مواضع ضدصهیونیستی اش را به جامعه بین الملل اعلام می کند .
رضایی افزود: ‌در مراسم امسال با بیداری اسلامی و مقاومت سوریه مواجهیم و امروز ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیداری اسلامی ،‌به جهانیان اعلام خواهیم کرد که اجازه نخواهیم داد جبهه مقاومت در سوریه از هم بپاشد و اسرائیل بتواند زندگی کند .


بیداری اسلامی ویژگی خاص راهپیمایی امسال است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام راهپیمایی روز قدس امسال را دارای دو اثر مهم تاثیرگذار بر تحولات منطقه‌‌ای و مبارزات فلسطینی‌ها عنوان کرد.
محسن رضایی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تقاطع خیابان حافظ و انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس بسیار خوب بوده است و ملت سرافراز و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران سنتی را که در مبارزه با رژیم صهیونیسم جهانی بنا گذاشت ادامه داده و بر آن پافشاری می‌کند.

وی افزود: راهپیمایی امسال هم مانند سال‌های گذشته در سطح جهانی و ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس امسال بر مساله بیداری اسلامی و در حقیقت بر مساله فلسطین و مبارزان دلاورمردان فلسطینی اثر گذار خواهد بود، گفت:‌ تفاوت آثار راهپیمایی روز قدس امسال با سالهای پیش این است که این مراسم امسال بر بیداری اسلامی و تحولات منطقه نیز تاثیر خواهد داشت در حالی که در سال‌های قبل تنها بر تحولات فلسطین تاثیر می‌گذاشت.


دفاع از فلسطین، دفاع از بیداری اسلامی است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بهترین شیوه دفاع از مردم فلسطین را حمایت از دولت سوریه در شرایط کنونی دانست.
به گزارش خبرگزاری پانا، محسن رضایی امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: دفاع و حمایت از دولت سوریه در شرایط کنونی بهترین ایده دفاع از مردم فلسطین است و به نفع این مردم تمام خواهد شد.
رضایی با اظهار اینکه تفاوت راهپیمایی روزقدس امسال با سال‌های گذشته در بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا است، افزود: مطمئنا راهپیمایی روز قدس سال جاری بر روی بیداری اسلامی اثر خواهد داشت؛ چرا که دفاع از فلسطین دفاع از بیداری اسلامی است.


شيوه مبارزه ملت ايران، اسلامي است
دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ملت ايران از تهديد‌هاي اسرائيل، آمريكا و رسانه‌هاي وابسته به آنها نمي‌ترسد؛ چرا كه ايران ملتي شجاع دارد و شيوه مبارزه‌اش اسلامي است.

محسن رضايي در حاشيه راهپيمايي روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، با بيان اينكه رسانه‌هاي بيگانه سعي دارند راهپيمايي روز قدس را تحت الشعاع قرار دهند، اظهار داشت: هدف آنها اين است كه مردم در اين راهپيمايي شركت نكنند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: آنها تصور مي‌كنند ملت ايران از اين تهديدها مي ترسد، ولي بايد بدانند كه ملت ايران يك ملت شجاع است و بر اساس اصول حركت مي كند و شيوه مبارزه‌اش هم شيوه اسلامي است.

وي درباره راهپيمايي روز قدس و تأثير آن بر بيداري اسلامي و تحولات منطقه خاطرنشان کرد: اين راهپيمايي بر بيداري اسلامي و مقاومت فلسطين تأثيري بسيار خوب و مثبت خواهد داشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط مرتضی میرچولی | لینک ثابت |

آخرین مطالب:
  • » پیام تبریک دکتر محسن رضایی برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران
  • » فردا، کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی
  • » صفحه کلیپ های دکتر محسن رضایی در آپارات
  • » بعد از موذن زاده، بهمنی و ...، نوبت به محمود کریمی و سایرین رسید
  • » بیانیه جمعی از هنرمندان به حمایت از رضایی
  • » لیست حامیان مردمی دکتر رضایی برای شورای شهر
  • » نظرسنجی‌ها: اکثریت به محسن رضایی رای می دهند+نمودار
  • » حمایت خانواده شهید هزاوه ایلام از دکتر محسن رضایی
  • » حمایت رسمی بیماران تالاسمی خراسان رضوی از محسن رضایی
  • » حمایت انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران
  • » حمایت بانوان فعال اقتصادی از رضایی
  • » برنامه‌های رضایی برپایه نیاز مردم تنظیم شده است
  • » اعلام حمایت استقلالی ها از محسن رضایی
  • » حمایت نوه امام راحل از محسن رضایی
  • » بازتاب تصویری نشست خبری دکتر رضایی در سایر رسانه ها
  • » تعیین زمان برای حل مشکلات شعار پوپولیستی است/ به شرف رزمندگیم قسم،با مطالعه آمده ام
  • » سفره مردم و دولت باید یکی شود
  • » بی نظیر‌ترین برنامه انتخاباتی در ‌تاریخ انتخابات ایران رو‌نمایی شد
  • » با انتشار بیانیه ای توسط بیش از شش هزار از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس اعلام شد
  • » باید زبان اقوام در دانشگاه‌ها تدریس شود